Up to date.

Helgen blev precis så fin som vi önskade. Bodde på Wärdshus i skärgården. Badade bastu vid havet, och passade på att doppa mig. Är sjukt stolt över mig själv. Känner mig nästan som en scout. Men då ska man kasta sig i plurret innan valborg, så lite sent var det väl. Haha. Åt och drack gott i vackra vänners goda sällskap. Vädret var fantastico, och samtalen djupa. Efter trerätters middagen drog vi oss tillbaka på rummen och spelade "Sanning & Konsekvens". Ett spel jag fått av Sararara. Vi drog bara sanningskort, men det ledde in på massor av intressanta samtal. Dagen efter blev det bordellinredd ångbåt hem.
Idag fyller mamma B år. Jag var dessvärre tvungen att arbeta och missade kvällens kalas. Tar igen det till helgen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback