Döden & Co.

Det har varit en märklig vecka. En av bästa vännernas mamma drog sitt sista andetag till Mozartmusik i tisdags. Så jag och vännen har hängt mycket. Hon har en liten bebis i magen som är beräknad att födas på mammans födelsedag i augusti. Livet och döden är outgrundliga.
Jag har även hunnit med att intervjua min tonårsidol mr Moodysson och det känns stort. Han skriver om döden i sin senaste bok "Döden & Co." Intervjun och en liten krönika kommer nu på tisdag på dagensbok.com.
Idag var jag och min kära vän på shoppingjakt. Jag hittade världens finaste gummistövlar, men de fanns inte i min storlek. Ska jaga dem vidare i veckan. Däremot tjackade jag en svindyr och söt blus av det spanska märket Designual. Så nu kan våren verkligen komma!
Och så textsamtal kring Mmm och vännen Jojos bok. Kan helgen avslutas bättre? Ja, lite film på det så är man i hamn.
P u s s

Kommentarer
Postat av: loi

sorgligt ... vännen kan nog finna styrka i lottas bok ...



tuff med moodyson! du får berätta hur han var ...



härligt att Mmm lever ... och som du sa i brevet får du gärna skicka till mig senare för "lyxläsning" :=) puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback