Another Saturday.

Bildbevis från bruket.
Ja jävlar alltså. Visst upphörde regnet i en timme, och vi hann precis spana in omgivningarna runt sjön. Men sen öppnade sig himlen och åska & blixtar fullkomligt dränkte den lilla orten. Tackolov var vi precis i säkerhet då...
Är lycklig för jag har äntligen tagit mig i kragen och sanerat lyan här på klippan. No more batcave. Att det ska vara så jävla trögt för mig att städa. Jag gillar ju att ha det fint omkring mig. Fast jag vet inte vad jag ska göra av alla mina kläder. I nästa lägenhet ska jag ha minst tio garderober.
Snart dags att gå på kalas/sommarfest hos finaste Milko. Ska bara pusta ut framför Masterchef Australia säsong 3 först.

Kommentarer
Postat av: Game Girl

åååh jag älskar åskväder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback