Just nu.

Ni som känner mig vet att jag älskar listor.Jag använder dem när tillvaron svävar över. Min dagbok är full av dem och jag piffar upp brev med dem. För mig är listor dessutom ett smart sätt att få syn på sig själv. Var man befinner sig här och nu. Denna lista har jag helt fräckt snott från Lotus och hennes blogg, men svaren är mina.


min bästa vän är många, viktiga och de bästa.

när jag borstar tänderna tuggar jag på tandborsten fast jag inte borde.

när jag lagar mat vill jag inte ha halvfabrikat och läskiga tillsatser.

den värsta känslan är otillräcklighet.

den bästa känslan är när man vill frysa tiden.

jag är bäst på att umgås med mina älskade hundar. Då finns det bara vi.

jag är sämst på att vänta.

jag lyssnar på min favvolista på Spotify.

jag pratar ibland för högt när jag är engagerad.

jag tycker om mina fina hundar, vänner, familj, kultur, resor, god mat & dryck, mode och design.

kärlek är komplicerat och efterlängtat.

i somras upptäckte jag och Milko Thassos tillsammans med Ålen och P.

sist jag grät var i bilen när farsan och jag pratade om Ängel-Elvan.

när jag vill tänka går det oftast bra.

när jag bakar vill jag att vi ska vara många som äter upp resultatet tillsammans.

just nu tänker jag på att jag kanske har en keff musiksmak, men att den gör mig lycklig.

idag har jag verkligen haft en omtumlande dag.

ikväll har jag haft ett otroligt kreativ och inspirerande textsamtal.

imorgon ska jag till frissan, och vill hitta på något nytt men ändå behålla konceptet.

min mobiltelefon längtar jag efter att byta ut.

när jag vaknar på morgonen känner jag mig sällan utsövd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback