Back on track

Förlåt min frånvaro. Jag har tvivlat. På om jag vill vara här, och inte minst om ni vill ha mig här. Efter att ha vacklat fram och åter har jag (med två glas vin i blodet) tillsvidare bestämt mig för att ta nya tag. Nu ska jag formulera en form och ett fokus för bloggen.
Tillvaron just nu är förövrigt både himmel och helvete. Himlen består av familjen och vännerna och faktiskt skrivandet. Mitt älskade skrivande som jag saknat så förbannat, och letat så jävla mycket efter. Nu börjar jag hitta tillbaka. Jag har ett halsband kring min hals att fingra på för att hitta kraft. Det är ett namnhalsband jag och min skrivarkompis Lotus gett varandra i julklapp och där står vårt gemensamma namn. Det som för vårt skrivande samman i projekt. Vi har ett otroligt spännande arbete framför oss, än så länge hemligt... Dessutom har jag ikväll varit på världens bästa textsamtal med en annan författarkollega, ljuvliga Jo, och det gav massor. Inspiration, idéer och kraft.
Tills vi ses igen lämnar jag er med min verklighet denna svinkalla fredagskväll;

Ps. Och jag som trodde att de hade flyttat.

Kommentarer
Postat av: lollo

välkommen tillbaka till blogosfären! jag har sannerligen saknat dig. dina ord och tankar. nyfiken på nya projektet! kram å puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback