Med famnen full av böcker

Nu är jag här igen. Semestern är slut, kvällarna skymmer mer och mer och på mornarna är det lite kyligt. Jag sörjer att sommaren håller på att dra sig tillbaka men gläds åt allt roligt som komma skall nu när hösten kommer. På dagensbok har vi en spännande vecka framför oss. Kika förbi och uppdatera er gott folk.

Those were the days, att ligga i hängmatta med bok och hund

Nu ska jag fundera över vad jag ska syssla med om kvällarna. Har nämligen sett alla 86 avsnitt av Masterchef Au, säsong 3 och har nu ett tomrum att fylla. Fint att jag kom hem med famnen full av böcker ikväll. Inte mindre än sex stycken faktiskt. Ser nog mest fram emot Marie Hermansons " Himmelsdalen".


Kommentarer
Postat av: loi

höst? näää ... september kan vara lite somrig också. och oktober. brittsommar eller vad det heter ... härligt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback