Jag omfamnar våren.

Nä. Det kom aldrig någon hantverkare. Nu ska jag ta nya tag nästa vecka. Så segt. Vill bara ha ett nytt fräscht badrum och dito kök. Och sen vill jag flytta till större med balkong. Var spelar ingen roll. Nästan. Ikväll ska jag hem till en kompis som har balkong och dricka rosa bubbel på den. Det blir fint. Våren har anlänt och jag proppar i mig antipollenpiller och njuter av ljuset och värmen.
Dricker påtår och försöker vila mig pigg efter gårdagens fest hemma hos kollegan. Han bjöd friskt på caprinhas... Tror jag ska spana in en ryslig skräckis så kanske jag blir fit for fight?
P U S S

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag utmanar dig att skriva en dikt pa temat "jag omfamnar våren" underbar titel!

2011-04-23 @ 22:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback