Utmaningen.

Jag har utmanat mig själv genom att författa 99 livsregler i enlighet med Sara Starkströms Game Girl. Livsreglerna handlar om hur jag vill uppleva, leva och genomleva mitt liv. Den 100e regeln är redan skriven av författarinnan själv. Men allt det där måste ni såklart läsa mer om i självaste boken. Jag beställde den på bokus.com. Det var spännande men ganska svårt att författa så många livsregler, och efteråt upptäckte jag att flera av mina regler tenderade att tangera samma problematiker. Kanske därför att dessa är så pass angelägna och viktiga i mitt liv just nu, och därför behöver synas ur olika vinklar. Så fort jag köpt nytt bläck till skrivaren som bor under sängen, ska jag skriva ut mina egna visdomsord och titta, känna och försöka genomleva dem.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback