Det feta grekiska äventyret del 1.

Tänkte att det kunde vara på sin plats med lite bildbevis från mitt stora feta grekiska äventyr.
Här har vi hamnen i Kavala.
Kavalas böljande kullerstengatar. Mycket backar var det.
Uppe på Kavallas höjder.
Här kan man flukta ner till båthamnen.
Fiskare vid färjeterminalen. Lägg märke till snubben som har brallorna på halv stång.
Leaving Kavala. Hann precis, precis med färjan eftersom jag glömt mobilen på hotellet...
Bukten Tripity och dess kända klippor.
Beachen i Potos.
Hamnstranden i Skala Maries.
Utsikten från vår härliga balkong i Skala Maries.
Dito. Hav så långt våra ögon nådde.
Ser ni den lilla staty?
Ett kärleksträd i bergsbyn Panagia.
Panagias hälsokällor.
Utsikten i Panagia mot Hrysi Ammoudia där vi bodde.
Den obligatioriska Margerithan... Klart godkänd.
I Potamias tände jag ett ljus för Elvis i ett tempel.
Efter helgen kommer det lite fler bilder om ni vill.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh vad härligt! Jag vill också till Grekland! Fantastiskt.

2010-09-06 @ 23:16:20
Postat av: loi

kul att få bilder som illustrerar brevet du skrev ... tänk om det alltid kunde vara semestertider ... (men då skulle man väl bli uttråkad)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback