Ingen vanlig dag.

Jag sitter här och fyller år. Firar med säsong 2 av Castle och filmjölk. Tänkte resa mig upp från sjuklägret, pröva benen och bege mig till apoteket. Ta ner den rosa resväskan från vinden och packa Berlin-grejer. I morgon flyger jag och syster y äntligen iväg. Då har jag bestämt att jag ska vara frisk som en nötkärna.

Sov dåligt i natt. Drömde om en flicka jag känner lite grand som begravs idag. Hon blev bara 25 år, och det gör mig så ont. Jag upptäckte att hon skrivit en hälsning till mig på facebook som jag tidigare inte sett. Den handlade om att vi måste ses fler gånger. Det blev inte så, och det är så sorgligt.
Mot kvällen tänkte jag, om benen bär mig, dricka lite drinkar. Kanske ses vi?
K R A M

Kommentarer
Postat av: loi

dear anna of course it's not a vanlig dag it's your födelsedag! en drink kan ibland göra susen. hoppas du kryar på dig i rekordfart och ha det underbart. brev väntar när du kommer hem. puss å kram fina Anna! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Postat av: Thorsophie

Follow your dreams, you can reach your goals.

2012-05-15 @ 11:54:37
URL: http://thorsophie.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback