Berlin-backlash.

Jag har varit i det wunderbara Berlin. Jag var där tillsammans med min Syster yster och vi passade på att fira hennes jämna födelsedag därnere. Det var en intensiv resa, vi hann med tre museum och ett monument och massor, massor med annat på fyra dagar. Det var så mycket jag ville visa Syster Y, och det mesta hanns banne mig med. Vädret var värmande höst med krispig sol, och promenaderna var många och långa. Jag är så glad att vi åkte dit, och vi har bestämt att vi varje år så här dags ska resa iväg och fira oss. Fint värre, eller hur? Det var lite märkligt att sova på hotell i en skönskön säng istället för att campera i good old Compact.


Kommentarer
Postat av: lollo

wunderbar indeed. vielen dank för det fina vykortet. hoppas mitt kort till dig kom fram :=)

och ja jag håller med att resa iväg och fira är den bästa presenten man kan ge sig själv och andra. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback