En smula bitter.

Sen sist har min laptop aka Stella avlidit. Jag hade tagit en helförsäkring på henne, och för en gångs skull var jag betjänt av denna. Så sedan två veckor tillbaka är Stella på verkstan och lagas. Jag hoppas för allt i världen att jag får henne tillbaka full av film och poesi. För inte har jag lärt mig något sedan förra datadöden. Ingen back up här inte. Som grädde på moset lade min externa hårddisk på jobbet av i torsdags och flera dagars slit försvann. Stackars, stackars dumma mig. Nu skriver jag till er på en pygmédator jag fått låna av farsan. Den är lagom stor åt en kanin. Men absolut bättre än ingen, otacksam är jag inte.
Å vad jag längtar långt, långt härifrån!


Kommentarer
Postat av: loi

hoppas hoppas att Stella kommer gnistra igen ...

hopppas hoppas att Man Måste Mötas är oskadd ...

kram kram kram

Postat av: xiaoxin

Article is very good, I like , I would definitely put it link to my friend, thank you for sharing.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback