Gösta på grönbete.

Den lille valpen växer så han knakar. Han har redan vuxit ur sitt bebishalsband och bär numera ett regnbågsdito med halvstryp. Han är full av energi och studsar runt som en kanin. Därför svår att fånga på bild...
Smaskar på påskliljor.


Framför min gamla skola.
Tyvärr glömde vi ta med oss boll.

Själv skulle jag återuppliva ett gammalt middagsminne, nämligen camembertsfyllda crepes. Döm om min förvåning när jag kom hem och upptäckte att mina två burkar hjortronsylt är spårlöst väck. Fattar ingenting. Det får bli sjörövarpannkakor. Också ganska gott. Man äter pankisarna med socker och pressar över citron. Lärde jag mig av en tysk man för många år sen.
På torsdag bär det av upp till Hälsingeskogarna. Ska bli så mysigt att få visa Gösta markerna där uppe. Hänga med honom och Lilly en massa. Så frön och sätta potatis. Baka en och en annan kaka, läsa, dricka rosévin...


Kommentarer
Postat av: loi

vilken gosegris! (förlåt hund)

hoppas du får en härlig långhelg

som ger dig nya krafter!

kramar

Postat av: Sara

han är en gooooodbit lille vovven

2010-05-12 @ 21:03:01
Postat av: loi

hoppas helgen blev finfin.

jag fick ett finfint brev i alla fall.

tusen tack!!!

2010-05-19 @ 01:18:28
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: Maxelle

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-11-03 @ 08:53:39
URL: http://maxelle.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback