Tatuering och te.

Jag är så trött, så trött. Antar att gårdagens fantastiskt goda och trevliga Alphyddemiddag gjort mig sömnig. Den föregicks av att jag berättade för drygt tjugo personer att jag ska sluta på mitt jobb, en ångestladdad och energikrävande ansträngning. Men skönt att ha det gjort.

Idag har jag varit på Afternoon-tea minsann. Och sen var det dags att fortsätta på pionerna. Min otroligt fina cover-up fortskrider enligt planerna. Idag gjordes alla skuggor klara och nästan alla blad blev gröna. Nu är överarmen inplastad och ömmande. Det ska bli så spännande att tvätta rent allting om en liten stund. Men först lite blodapelsinjuice. Förhoppningsvis piggnar jag till lite. Nattugglan kan omöjligt knoppa ännu.


Kommentarer
Postat av: loi

modigt av dig att gå vidare att byta jobb! men inte underligt att du är trött ... det är svårt att bryta upp och ta avsked ... men nu är det gjort och du får blicka framåt! och fint att tatueringarna blir fina tills det blir kortärmat väder. många kramar och starka tankar till dig!

Postat av: Corneliusgunn

Excellent site. It was pleasant to me.

2012-03-27 @ 12:51:04
URL: http://corneliusgunn.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback