Snart smäller det.

Pionerna fjällar och kliar. De ser såklart superstiliga och färdiga ut. Nu inväntar jag t-shirt-väder gott folk!

Vad gör jag annars? Jobbar över mest varje dag. Håller på att städa bort alla spår av mig själv på jobbet. Det känns overkligt. Skönt och sorgligt på samma gång. I morgon blir det en slags avtackning och på onsdag en till. Jag har lite svårt för att stå i mitten av saker. Känner mig stel och obekväm. Har bakat fyrdubbel sats chokladbollar till kidsen och inhandlat påskägg till kollegorna. Det blir nog bra det här.

Kommentarer
Postat av: loi

modiga du! det kommer gå fint! vidare mot nya äventyr ... men sorgligt så klart också ... tur att ni får chokladbollar att trösta er med ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback