Det kom ett brev.

Det är sportlov här i stan, så det är lite färre kids på jobbet. Lite färre kollegor också dock. Men det har varit en rätt bra, fast trött måndag. När jag kom hem hade jag fått finpost ända från Berlin. Det var textvirkningen från Kreuzberg som anlände i form av en planch. Blev så glad, så glad. Nu är det nästan inte jobbigt att springa till tvättstugan ens. Funderar på om jag ska skaffa en ram åt "Periodensystem der Menstruation". Det kan den få vara värd. Fick en stark Berlinlängtan såklart. Det är mycket jag längtar efter nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: loi

och jag blev så glad så glad för hälsningen från stockholm som hade en touch av berlin i sig :=)

Postat av: Mattisastrid

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-06-03 @ 07:29:21
URL: http://mattisastrid.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback