Dopp i grytan

När jag var en ung nykterhetsscout hade vi som regel att bada innan sista april. Men det är a long time ago. Nu för tiden är jag varken nykter eller scout heller för den delen. Har lite knopar i bagaget, men med badandet har det blivit krukigt. Det är inte ofta jag badar hemma i Sverige innan augusti. Dock. I går doppade jag mig i Sickla sjö. Helt spontant och i gott sällskap. Som baddräkt använde jag en underklänning och handduk delade jag med sällskapet. Men summa summarum är jag stolt och har nog lite mersmak.

Kommentarer
Postat av: loi

låter härligt å spontant! jag är fortfarande badkruka i år ... engelska kanalen är 14 grader varm.

kom brevet fram förresten? :=) kram

Postat av: Annalivet

O ja! Brevet kom fram. Tusen tack min vän!

2010-07-05 @ 23:01:04
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha! Jag är scout för jag badade på Valborg. Fy tuuuusan vad ont det gjorde!

2010-08-07 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback