Hemmavid.

Min första semestervecka lackar mot sitt slut. Det har varit underbart soligt och varmt, men jag har varit ståndaktig och hållt mig mestadels inomhus. Där har det också varit hett. Puh. Men nu har jag iallafall målat om rummet i brutet vitt. Det ska matcha väggen jag senare ska tapetsera med en Josef Frank-tapet. Det blev så mycket färg över att jag funderar allvarligt på att måla om hallen. Men det blir en senare fråga. Nu har jag burit ner den rosa kofferten från vinden och är i packartagen inför Greece. Spännande, spännande. Jag och Milko drar till nya jaktmarker i år. Vi landar i Thessaloniki och tar oss därifrån vidare på äventyr.
Lite kuligt har jag faktiskt hunnit med i veckan. En smarrig hotellfrukost till exempel;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback