Nu är det slut på sötebrödsdagarna!

Nu är jag tillbaka. Nytt år, nya krafter. Tappade sugen när min fina hund gick och dog. Även om sorgen just nu känns obotlig så pockar livet på och skrivlusten återvänder så sakteliga.

I dag smög jag mig så ut på rean. Fyndade en väska (inte nedsatt) och en luftig klänning (nedsatt, men fortfarande ganska dyr). Kontentan av det hela var dock att provrumsspeglarna obärmhärtligt skvallrade om det jag redan vet. Nu fasiken är det dags att gå på någon slags diet!



Kommentarer
Postat av: loi

hoppas du finner en fin plats att sprida askan pa ... eller vad du nu valjer att gora med den ... markligt att fa sant brev. abstrakt pa nagot vis. manga kramar och krafter till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback