Filmtajm.


Jag har som synes haft tur i spel i jul. På en trisslott från grannen vann jag femtio spänn och på en tianlott från jobbet vann jag hundra. I dag så löste jag in klabbet i nya lotter, och alldeles strax är det skrapdags. Spännande värre faktiskt. Med tanke på hur påvert mitt kärleksliv är, så borde jag vinna storkovan kan jag tycka.

Dessvärre har jag i allmänhet otur även i spel. Ett exempel är när jag pluggade på universitetet och när studielånet kom alltid handlade en trisslott i kiosken vid plugget. I över ett år höll jag på, och inte en enda gång vann jag ens en ny lott. Det mesta jag vunnit tidigare är sjuttiofem pix på triss, och då hade jag inte köpt lotten själv.

 


 

Ger er lite filmtips, för i dessa tider ska man se massor av film. Det gör iallafall jag.

 

 



Rar tecknad film för stora om en man som på ålderns höst tar tag i gamla drömmar.




Ryslig och underbar tecknad film med Alice i Underlandet-tema. Bästa på länge!





Det börjar som en fejkdokumentär, men snart spårar allting ur för huvudpersonen. Riktigt, riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback