Cook along.

Det måste vara så att kärleken väntar runt hörnet, för jag vann endast 30 pix på alla lotterna. Men de ska jag byta in mot nya lotter såklart. Annars har jag en mysig hemmakväll i mitt eget goda sällskap. Har ätit gott och lyxigt och sett matchande film;




Jag älskar ju matlagningsprogram, så det torde blivit succé. Det gick lite trögt. Behövde vänja mig vid Meryl Streeps nya Julie Child-röst samt vid den ständigt tårögda, krisande Julia. Sammantaget var dock Julie och Julia en rar rulle om mat som karriär och som helande kraft.



Passar även på att flagga för Poesiebloggen som bjuder på en ny god dikt på;
http://poesie.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Thorvilja

Merci for all the wonderful writings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback