DN och danska

Här sitter jag i sängen och städar. Att gå igenom bunten med DN kultur är ju faktiskt rensning på hög nivå. Bor man litet tar dagstidningar stor plats. Klev upp med tuppen (i min värld) och löste melodikrysset. Det är min nya lördagsmelodi. Kanske sitter jag här med en melodikryssklocka om handleden nästa vecka, vem vet?

Annars så lyssnar jag på svängig dansk musik och laddar för kvällen då jag ska få gå ut med finaste Hå och Pe. Och kanske, kanske träffar jag också min barndomsflamma? Blir det inte ikväll, blir det snart. Det är hur spännande som helst. Några andra spännande grejer är också på gång, men det återkommer jag till inom kort.


Kommentarer
Postat av: loi

hoppas du träffade flamman :=) spännande!

kram loi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback