I´m back!

Man skulle kunna tro att jag varit på världens längsta semester. Men icke. Däremot har jag likt Hamlet vägt bloggen i min utsträckta hand och liksom den danske prinsen funderat över existens. Närmare bestämt denna bloggs... Efter påtryckningar av Loi, Hans Kunglig Höghet Prins Daniel av Sverige samt Spindelmannen himself bestämde jag mig dock för lite hjärt- och lungräddning. Och se annalivet-bloggen blomstrar igen. Inom kort kommer bildbevis från mitt stora feta grekiska semesteräventyr samt senaste nytt om poesin i mitt liv. Det rör på sig.
Puss!
Ps. Sommarens serie! Harpers Island. Jag vill bara ha mer.

Kommentarer
Postat av: loi

hooray-Annalivet is back!

Postat av: Annalivet

She is back. (The woman behind the mask.)

2010-08-26 @ 21:10:51
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback