Det är dags för Game Girl.

Min rara och kluriga vän Sara har kommit ut med ännu en bok. Check it out och köp den med fördel på adlibris till den facila summan av 99 pix; Gamegirl av Sara Starkström
Game Girl är en praktisk raggningshandbok för singeltjejer. Boken är fullmatad med utmaningar och tips på hur du ska träffa alltifrån ett hångel till kärleken i ditt liv. Jag kan sätta pengar på att den funkar även för snubbar. Författaren delar dessutom med sig av sitt eget liv på ett humoristiskt och smittande vis och det ska finnas plats för egna anteckningar. Jag ska utmana mig med Game Girl, hänger du på? 



Kommentarer
Postat av: Sara

:D

2010-09-06 @ 23:16:43
Postat av: Coach Outlet

I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback