Dags för dammsugare.

Jag är som en urvriden disktrasa så här års. Det är mycket med det jordiska, med jobb och med plugg. Längtar till i morgon kväll då jag ska få gå till John Wall och köpa mig en ny dammsugare, haha. Ännu har jag inte råd att anställa en manlig hushållerska men kanske kan en pärlemorfärgad dammsugare få städningen att kännas aningen mer glamourös?

På lördagen händer det grejer. Då ska jag och Lotus ha Poesiverkstad för ungdomar från nio år. Så kom, kom, kom!

Lyssna också på min skönsjungande kör på myspace, och bli vår vän!
Här;

Avslutningsvis en sång till min kära "fästmö" Steffi som fyller år idag,

Jennifer Lopez-Love don´t Cost a Thing

Kommentarer
Postat av: loi

nu har jag blivit vän med birdies! kul. jag skulle behöva öva på att använda min röst. blev inspirerade över att följa med dig å camilla den där gången ... men det är också väldigt skrämmande...



kul med workshopen. om jag varit i sthlm skulle jag klä ut mig till 9-åring bara för att få delta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback