Testing, testing.

Testa hur snabbt ditt bredband är här:

http://www.bredbandskollen.se/

Kul, fast mig sade det inte så mycket. Någon som vet hur man ska tänka?



För övrigt brottas jag med ett reflektionsprotokoll som ska vara färdigt på onsdag. Jag har inte lärt mig att börja i tid efter alla dessa år, utan verkar på något undermedvetet sätt gilla konceptet "spar och har". Något jag glömt är hur satans knepiga och grottiga akademiska texter kan vara. Hur fasiken ska det gå att resonera och problematisera kring dem? Och fotnötter, vad är det för träigt, omständigt påfund? Det är i dessa stiffa stunder som poesin drabbar mig, men då måste jag lägga den åt sidan. Fast ett par fina formuleringar har jag sparat till bättre tider.


Kommentarer
Postat av: loi

haha kul att torr tråktest kan inspirera poesi ... hoppas du inte spar de där meningarna alltför länge ... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback