Helt färdig...

Det är inte klokt vad produktiv jag kan vara när jag vikt en halv eftermiddag och en hel kväll åt att råplugga.

Sånt jag gjort;
  • Festat på sockerbulle och chokladboll
  • Packat upp och monterat min nya dammsugare
  • Dammsugit med dito
  • Tagit en rejäl tupplur
  • Tänkt på Patrick Swayze
  • Läst aftonbladet och expressen på nätet
  • Skurat brända kastruller
Fast jag har också blivit klar med rapporten som ska lämnas till skolan i morgon. Så visst har jag kämpat med det akademiska.



För övrigt undrar jag var man kan hitta de godaste kanelbullarna, samt de godaste chokladbollarna? Jag håller på med en egen liten undersökning. Hittills leder Saturnus bulltävlingen och Bloom chokladbollsditon. Men skippar vi köpebröden så är Syster Ys bullar bara bäst, och jag lägger helt ego min röst på mina egna chokladbollar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback