Snart återuppstånden.

Jag har lite gått under ytan. Jag är sjuk. Plus att jag i fredags fick veta att min lägenhet skulle börja stambytas på måndagen. Hade tänkt ägna helgen åt stillhet och återhämtning, men fick istället packa ihop lyan i påsar. Vilken pärs. Sent i söndagskväll/natt flyttade jag ut till förorten hos föräldrarna. Morsan började genast svamla om följdsjukdomar. Ergo; jag är hemma här och kurerar mig frisk.

Såhär blir jag väckt med frukost på sängen. Lägg märke till pillren. En alvedon och en vitamin... Nu har jag inrättat en provisorisk skrivhörna inne i Aron-Ps gamla pojkrum, och dessutom lyckats få igång uppkoppling på min egen dator. Kommer nog att piggna till samt fungera de tre veckor som stambytet ska ta. Tankeverksamheten börjar så sakteliga komma igång igen. Det finns hopp.


Kommentarer
Postat av: Lotus

Ang böckerna. Det är en serie om 10 böcker hittills som hela True blood-serien baseras på!! Mkt rolig läsning. Ingen litterär utmaning, men skön.

2009-10-06 @ 19:03:14
Postat av: Sara

fin frukost :o) hoppas du blir frisk snart kära du

2009-10-08 @ 16:14:48
Postat av: Lotus

Hej fina. Hoppas du mår bättre!! Här stressas det för fullt med att bena i tentaskit, förkylningsjävel, stressinfektion i ena ögat, poesifestival, sjuk Kå, pigg Junta. Ja du vet; livet kommer och hälsar på.



Saknar dig vännen. Åker in till stadsbiblan idag och lånar "barnlitteraturanalyser" Den finns i två ex där. Mötas? Borde vara där vid... tjugo i fyra typ.

2009-10-10 @ 11:07:40
Postat av: loi

ser mysigt ut. ta hand om dig och låt dig själv bli ompysslad. skriv lite tycka synd om dig själv dikter eller peppdikter eller vad som helst :=) krya på dig-kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback