Murphys law.

Å vad jag längtar efter att min lägenhet ska komma iordning. Det är ett jävla moment 22 eftersom jag inte har nånstans att göra av allting jag packar upp. I morgon hoppas jag få tid till att ringa hyresvärden och be dem;

  • Måla om badrumsgolv
  • Måla om köksvägg
  • Måla om toadörr
  • Ersätta tavla och klockradio
  • Skruva upp åtminstone badrumsskåpen
  • Slänga min trasiga frys
Undrar var jag gjort av min vindsnyckel. Av någon outgrundlig och desperat anledning lade jag upp alla kastruller där och nu får jag koka mat i en kaffepanna. Man tager vad man haver. Undrar också var diverse kablar tagit vägen. Vore fint att kunna få funka igen efter alla dessa veckor i limbo.

Kram!

Kommentarer
Postat av: lotus

Åh. Fina. Heja heja med ringandet!

2009-11-06 @ 09:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback