Money, money, money.

Idag har jag bestämt mig för att låna en massa pengar. Det är för att köpa lägenheten. Det känns lite spännande, och jag hoppas att jag får låna alla dessa pengar så planen går i lås. Jag vill göra det riktigt fint och mysigt här på klippan. Har som en liten start lyckats laga min dyra julstjärna. Jippi.

Har skrivit på tentan, men jag slarvade med nattsömnen så det var flimrigt framför ögonen. I morgon måste den bli klar.  Det kommer att gå, men då måste jag tyvärr strunta i både kör och finaste julmarknaden. Fast jag får varva skrivandet med att tvätta och packa rosa resväskan. För på onsdag flyger jag och Lotta till Berlin. Det ska bli hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: loi

stort och modigt beslut!

trevlig resa!!!!!!!!!!!!

Postat av: SvintoSara

coola nyheter!



Fint att du ska köpa lägenheten! det gör du ju helt rätt i!



synd med julmarknad och stuff mn när tentan är klar blir det ju berlin (åååååh!)



kram

2009-12-02 @ 07:15:47
Postat av: Mia

Vad spännande med lägenheten, ha det så skönt på resan!

//Kram

2009-12-03 @ 08:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback