Jag, Staffan och Billy.

Idag handlade jag och Staffan Hellstrand Billy-bokhyllor. Tyvärr inte tillsammans. Nu står mina vita hyllor lutade mot väggen, fortfarande i sina paket. Jag köpte också en snygg kökshylla (också omonterad), galgar samt lite tillbehör till det köksskåp jag senare ska inhandla. Det fick inte plats i bilen denna gång. Sen åkte jag och mina följeslagare/föräldrar hit till klippan och adventsfikade i röran. Jag upptäckte att jag huxflux börjat gilla fruktkaka pyttepyttelite. Snart slukar jag väl mincepies också?

Har haft en produktiv dag och även kastat mig över hemtentan. Fått ett skelett, än så länge urkalkat och småväxt men hopp hyses.

Hittade precis min vackra julstjärna, och hängde upp den. Fast satan i gatan, den lyser inte! Lampan måste bytas med pincett, och nog trodde jag den skulle hålla mer än en säsong. Får kolla upp saken närmre i morgon. Bara inte de där fumliga stambytarna förstört min svinigt dyra designstjärna. Apropå det är mitt hus utsatt för sabotage. Någon har rykt ut en sladd med konsekvensen att hela nedervåningen är översvämmad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback