Efterdyningar.

Puh. Nu är man trött. Har tillbringat tolv timmar på Kungliga Dramatiska Teatern. Hållt reda på nervösa poeter , försvunna poeter, fulla dansare och tusen andra saker. De som var på framsidan av scenen vittnade om en magisk och kärleksfull afton. Vi som jobbade där bakom fick ta del av allehanda känslouttringar. Jag hukade för en galen Gardell, medan Lotus fick ta delar av anfallet. Jag slet mig loss från en viss närgången norsk författare. Hejade käckt på herr Pagrotski.

Svinto, Em och Elsalivet slet som djur i köket och trollade fram en smarrig vego-buffé till oss alla, inklusive nygräddade våfflor.

Efterfesten blev intim och varm. Vi minglade med diverse kulturella eliter och annat löst folk. Mer sånt tack.

Nu skulle man behöva vara ledig i en vecka, men det är dags att trolla fram en tenta som ska lämnas in om ett par futtiga timmar. Och ingen mat har jag hemma.

Kommentarer
Postat av: Sara

bra sammanfattat :D



får man se foootooon :D

Postat av: annalivet

Fotona! De kommer när jag hittat min kamerasladd. Typ om femton år när jag packat upp lägenheten igen. Promise.

2009-11-05 @ 21:23:20
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback