Retur.

Tillbaka i storstaden. Har haft en finfin långhelg med jyckarna och familj uppe i Hälsingland. Fått ett myggbett av världens största mygga (en övervintrare, som inte längre är i livet), äntligen läst ut Carina Rydbergs senaste (en bok som nästan aldrig tog slut), upptäckt att min mobil är tvärdöd (ring mig hem så länge). Annat som upptagit min tid däruppe;



Jag har nystat sytrådstunt garn till min kommande sjal. Ett nystan tog tre timmar,
nu är det bara två kvar... Och sen ska den stickas...




Jag har umgåtts med mina hundar i vått och torrt. Vad händer där ute undrar Elvy?




Jag har grävt i landen. I detta runda ska det förhoppningsvis växa upp en massa vackra blomster,
såsom malva, vallmo och förgätmigej.




Jag och Syster Yster började lägga detta 1000-bitars pussel med finskt skärgårdsmotiv.

Jag har även fotograferat en massa. Det kommer lite bilder i morgon tror jag. Nu ska jag uppdatera mig på Hells Kitchen och dricka en massa ekologisk lättmjölk. Kanske blir det lite Hägendaz som tilltugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback