Askungen rapporterar.

Liksom andra coola typer, jag tänker på Dave Gahan och Jesus, så har mobilen min återuppstått ifrån de döda. Vi får se om det handlar om konstgjord andning eller om telefonen är här för att stanna. Ingen är dock gladare än undertecknad. Själv är jag nyss hemkommen från årets Debaser-slussen premiär. Förr om åren har jag sprungit dit på invigningskvällen, men i år missade jag tydligen det. Hur som har jag haft en toppenkväll tillsammans med fin vän i en nersutten soffa som luktade spya. Vindarna var somriga och samtalen flödade. Har fått massor av nya spännande saker att fundera över.

Eftersom timmen är sen och jag liksom askungen har en deadline kommer här endast ett par av de utlovade Hälsinglandsbilderna. I kväll är temat Spooky... Och med tanke på att det tydligen spökar däruppe är det passande.


Nattlig studie av vår utedusch utan draperi...



Jyckarna på nattlig promenad på ägorna...



Tomten i midnattsdimma...

Kommentarer
Postat av: loi

stämningsfullt värre ... man riktigt känner att spökerna eller andarna finns där ... tur att du hade hundarna med dig :=)

Postat av: Svinto. River.

härliga kvällsbilder

2009-05-29 @ 03:27:36
URL: http://svintosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback