Promenera mera.




Min spänstiga mäklarkompis brukar bjuda med mig på kvällspromenader. Om jag inte har tvättstugan, eller har middagen i ugnen kan det hända att jag följer med. Jag beundrar folk som är sådär enträgna och duktiga på att röra på sig. Jag har lätt för att falla för frestelser såsom att se en film istället. Överhuvudtaget måste jag jobba mer på min driftighet. Nu har jag iallafall bjudit med en kompis på slututställning. Har nämligen tagit ledigt idag, så det blir en riktig långhelg här. Fast i morgon bitti far jag, jyckarna mfl till Hälsingland. Första gången för i år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag behöver också jobba mer på min driftighet, inte med motion men med annat, livet typ!!

Ha det gott i helgen, kram

2009-05-20 @ 18:34:31
Postat av: loi

vacker bild! du får motionera med jyckarna i helgen :=)

Postat av: Svinto. River.

har du tagit bilden??? den är uuuunderbar! vad tyckte du om scherzo förresten?

2009-05-22 @ 17:13:37
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trevlig helg!

2009-05-22 @ 19:44:10
Postat av: annalivet

Svinto; Såklart jag har tagit bilden.Tack för komplimangen. Jag har inte läst novellen ännu men jag ska. Promise.

2009-05-24 @ 22:32:31
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback