Lyckligt lyckad.

Är så in i märgen trött. Jag och Milkovich hamnade på värsta utekvällen igår, helt oplanerat. Det var så mysigt. Jag fick krama snygga snubbar, snylta snacks och bli bjuden på bira. Kan man ha det bättre? I morse kändes det kanske lite tyngre, men det var det sannerligen värt. Vi behövde glömma sorger och besvär för ett par timmar, jag och Milko.

Ikväll har jag chattat med E. Han tjatar om att vi ska dricka vin, vi som inte setts på säkert femton år. Dock skaver fotot från i fjol fortfarande på näthinnan... Jag påminde honom om blandbandet han gav mig. Vad sägs om Michael Bolton och Chicago?

Kommentarer
Postat av: Lotus

Ibland behövs sådana där kvällar. Det kan vara värt trötthet och tyngd över pannan!!



Måndag eller torsdag, tänkte jag. Vad säger du om en dejt nästa vecka?

Postat av: Svinto. River. Σας σχίζω κάτω

Vad spännande det låter!

2009-05-07 @ 12:30:29
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Mia

E ? femton år... Då borde jag veta vem det är?

2009-05-07 @ 16:02:55
Postat av: lollo

hohoho jag var aldrig bakfull som tonåring tror det berodde på att allt var så nytt och spännande att man inte hade tid att va bakis ... låter som du hade en helkväll och det var ni minsann värda! kul!

2009-05-07 @ 20:22:01
URL: http://livinglollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback