Kalv på grönbete.



Jag tycker det är skitsnyggt med klackeskor. Undrar varför jag använder det så sällan? Kanske för att det är så jävla svårt att gå snyggt och tryggt i dem? Efter ett glas rosa gula änkan på NKs champagnebar råkade jag köpa ett par tjusiga Whyred-stövletter. Ni kan skåda dem här över till höger. Efter nån dryg månad bestämde jag mig för att gå in dem. Det var i lördags och jag promenerade till Coop och tillbaka. Dessvärre var det en synnerligen solig dag, och säkert 40 pers satt och åt glass utanför glassfabriken nära där jag bor. Där skulle jag bli tvungen att stappla förbi. I nedförsbacke! Först trodde jag att stövletterna satt på fel fot, sedan smög jag runt på en skymd omväg. Återvände svettig och med kramp i vader. I morse rotade jag fram dojorna till vänster. De köpte jag på vrålrea för åratal sen, och har använt ytterst sparsamt. Nu ska jag banne mig träna! Som ni ser är den klacken bredare och därmed stadigare, inbillar jag mig. Och med tanke på att jag snubblade i mina nya träskor där klacken är hälften så låg behöver jag sannerligen åka på träningsläger! Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: mia

Önskar jag satt på glassbaren....... :-))

2009-05-08 @ 22:53:22
Postat av: Svinto. River. Σας σχίζω κάτω

hahaha det är inte lätt alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback