Mästerligt



Jag och Milkovich kammade hem vår andra vinst på tipset. Den första var lite mer anspråkslös (23 kr), men med denna storslam är vi väl ekonomiskt oberoende för en framtid? Vi undanber oss tiggarbrev men vi är helt enkelt bäst, bara så ni vet. Vad händer i helgen då? I morgon ska jag bli bjuden på champagnebar, inte en hel bar alltså. Men Elle tyckte att hon ville bjuda mig på champagne på en champagnebar. Lyx. Sen händer väl lite smått och gott. Bland annat städning kan man tänka. Eftersom jag ännu inte har städhjälp lär jag få ta saken i egna händer. Ikväll blir jag iallafall hemma här på klippan och ägnar mig åt B&Js nya smak;


Jag lämnar er med era helgbestyr och kanske världens bästa låt. Hade varit fint att få sitta i den där soffan med sin kärlek och lyssna i lurar... Jag har ännu inte träffat min kärlek, men han finns nånstans därute. Undrar vad han gör ikväll?



Kommentarer
Postat av: loi

man kan äta mycket glass för 194 spänn ... spara en sked till mig ;=)

Postat av: svintolöddret

loi ---> inte så mycket ben n' jerrys dock, de kostar ju för rövelen 60 spänn stycket!

2009-03-19 @ 00:27:15
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: annalivet

Glassen tog slut på söndagen, men jag köper mera mina vänner!

2009-03-19 @ 13:18:36
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback