Gefle







Nu är jag tillbaka efter min Gävletripp. Har haft det toppenfint norröver. Många långa promenader i omgivningarna, och massor av god mat & dryck och trevligt sällskap. Bara varit, blivit uppassad och bortskämd. En massa prat och tjat samt schysst musik och tvivelaktiga tv-program har också hunnits med. Kattallergin märktes nästan inte alls av. Stackars M hade tagit en semesterdag för att vädra och städa och jag preparerade mig dessutom med all medicin som finns.

Ett gammalt spöke som kommer från staden passade på att höra av sig per sms. Det sätter såklart igång en massa tankar, mest arga sådana. Men det arga har slipats bort och gör inte lika ont idag, även om hans beteende fortfarande är lika illa.

Kommentarer
Postat av: loi

vackra bilder! har haft begränsad internettillgång senaste veckorna så jag får läsa ikapp massa blogginlägg när jag hinner ...



hoppas att sms:et inte rörde till det för mycket ... bäst är att trycka delete och glömma ...



kraaaaam



p.s. är i sthlm 7-11 april. skulle vara såååååå kul att träffas!!! vad har du för dig då? d.s.

Postat av: annalivet

Såklart jag vill träffa Lovely Loi! När kan du? Kram!

2009-04-01 @ 20:38:12
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: svintolödder

Vilka fina bilder du tar alltså!

2009-04-06 @ 21:55:33
URL: http://svintosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback