Bokberg




Ett litet bokberg jag snart hoppas orka bestiga. Hade det varit sommar och jag varit på luffen i den Grekiska ö-världen hade jag klämt dessa på tio dagar. Men nu är det knappt vår i luften, och allt känns segt som snor. Men knopparna knoppas därute och snart kanske jag hittar läsformen. Annars sliter jag fortfarande på med Joyce Carol Oats mästerverk Fallen som aldrig tar slut. Inte med min takt iallafall.

Håller på att lyssna in mig på Thåströms nya; Kärlek är för dom. Låter än så länge mycket Thåströms-lovande, och klart bättre än Skebokvarnsplattan. Lite affirmationer så här på måndagsnatten;



Kommentarer
Postat av: Lotus

Eftersom jag på många sätt älskade Skebokvarnsskivan i sin medelålders ackustiska förpackning får du gärna berätta lite mer om det nya och vad det har för styrkor. Vilken Thåström är det vi möter?

Postat av: svintolöddret

älskar kassen!

2009-03-19 @ 00:26:18
Postat av: skånepetra

Även jag är nyfiken på Thåströms nya. Ge oss en recension! Ser att du tillhör den lyckliga skara som ännu inte läst Svampkungens son. Om du gillar när böcker kryper under skinnet så kommer du att gilla den. Sååå skruvad. Marie H rules!

2009-03-23 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback