Family photos.

Morsan drömde alltid om ett tjusigt familjeporträtt där alla var snyggt samlade. Drömmen gick i uppfyllelse och vi tågade alla, inklusive föräldrarna, till fotografen i förorten. En tid senare ringde den gode mannen upp och berättade att det inträffat något mycket ovanligt. En av oss blundade på ALLA bilder. Det var inte jag, det var Syster Yster. Själv är jag nämligen känd för att vara fotogenic, även om jag själv tycker att jag mest ser präktig och käck ut på alla bilder. Och tjock.

Familjeporträttet fick tas om, denna gång hade jag varit på Riche hela natten och försov mig. Men vi lyckades alla hålla ögonen öppna denna gång.

Det finns en blogg som visar just familjeporträtt. Kolla bums in och skratta och njut; 
Awkward familyphotos Det är även möjligt att bidra själv...

Ett riktigt rysligt exempel från bloggen;


Kommentarer
Postat av: Svinto. River.

hihihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback