Knep å knåp.

Äntligen har jag på förekommen anledning installerat skrivaren jag fick för snart sju månader sedan i present. Tänkte inviga den genom att tillverka ett tjusigt kort till en av bästisarna som fyller jämt. Fast det blir lite klipp å klistra också. Det känns charmigare och mer levande än clipart och skojiga typsnitt.

De som tillverkat skrivaren lovar mig; "Snabbare service och en mer effektiv support som passar din stressade tillvaro". Visst har de rätt i att jag är jävligt stressad nu, men jag gillar liksom inte att de tycker att jag ska vara det hela tiden.

Förutom detta har jag koreograferat en liten dans som jag och kollegorna ska dansa i morgon. ABBA-influerad kan man säga att den är...



Kommentarer
Postat av: Svinto

Lovely ABBA.



Här kommer ett boktips:



60 years later av John David California :o)

Postat av: Svinto

Jag msåte också få igång min skrivare

2009-06-11 @ 18:26:42
URL: http://www.svintosara.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback