Åtta...

Idag har jag köpt en rosa resväska, lite pärlemorskimrande sådär. Jag matchade med att köpa en rosamönstrad bikiniöverdel också. Inte det läckraste att pröva bikinis i hettan, men nöden har ingen lag. Hann förbi PUB också och fick en benvit sommarklänning och ett svart linne, också sale. Sedan var det dags att bege sig mot provsmakningen. Testade fyra sorters smör, alla helt okej. Precis innan hann jag stå och klämma på en finfin Rodebjerstorskjorta. 70 % rea, jojo. Men utgångspriset var högt och jag tror tyvärr inte man ska shoppa alltför mycket innan semestern. Jag har också hunnit lämna in den eländigt trasiga kameran. Denna gång fick jag veta att försäkringen täcker allt, men tyvärr kan det ta fyra veckor innan den är fix & färdig.

Oj oj, vad jag är trött. Ska få mig en frappe (grekiska för iskaffe). Tyvärr misstänker jag att mitt skitkylskåp sjunger på sista versen. Mjölken skär sig ständigt helt plötsligt.



Kommentarer
Postat av: loi

kanske att jag hinner skriva ett brev innan du åker så att du kan skriva till mig (om du hinner) när du är iväg :=)det var så kul å få brev från din resa förra året! väskan låter härlig kramar

Postat av: annalivet

Du kan få ett brev ändå lovely Loi! Men det är klart att jag gärna vill ha brev av dig.



KRAMKRAM

2009-07-02 @ 22:40:05
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback