Bekymmer å besvär.

Igår upptäckte jag av en slump att mitt pass gick ut i april. Dessutom äger jag ingen annan identifikationshandling. Bomber och granater, hur ska det gå. På måndag morgon åker jag och Milko till Portugallien! Visst kan man fixa sig ett svinigt dyrt provisoriskt pass av gränspolisen på flygplatsen, men frågan är om det är möjligt när jag inte äger något leg? Håller tummarna för att mitt pass hinner bli klart till dess. Dramatiskt har det iallafall varit med gråt och tandagnisslan samt en snäll bror.

Men nu ska jag inte grotta in mig i det. Får tro att allt ordnar sig. Annars har Milko börjat snickra på en trojansk häst som hon ska smuggla in mig i landet med.


Kommentarer
Postat av: loi

oj oj jag håller tummarna för dig ... det fixar sig ska du se. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback