Sexigt.

Nu är det endast sex arbetsdagar kvar till den ytterst efterlängtade semestern. Idag har jag diskat legobitar i diskmaskin och skurat torkskåp samt vaktat sjövilda barn.

B1: "Superman är större än en sked."
B2: "Jomen det är han ju."

Sen gick jag hem och drack te. Det känns verkligen som om alla andra i hela världen är lediga utom jag. Hundarna stack till landet på obestämd tid ikväll, jag hoppas jag kan åka upp en sväng till i sommar.

Fast jag smet faktiskt ner på stan och handlade lite på rean... Tänk vad mycket fint som finns, synd att jag inte är rik.                 



Kommentarer
Postat av: loi

hoppas du kände dig ledig över helgen! snart, snart är du fri fri fri. älskar när du skriver barncitat, det måste vara det som gör att du stannar på jobbet :=)

Postat av: Svinto

lugn jag är inte ledig. nästan aldrig

2009-07-06 @ 22:00:23
Postat av: Svinto

ja barncitat är fina

2009-07-06 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback