Short message service

Scenario; En snubbe jag är intresserad av skickar ett taffligt, dåligt formulerat sms där det enda som svämmar över är stavfelen.

Fick chansen att fundera över ovanstående i dag, och insåg hur avtändande det är. I min värld. Jag menar inte att människan måste lägga ner en timme på ett enkelt meddelande eller formulera sig likt en åldersstigen nobelpristagare, men lite snits tycker jag att jag är värd. En omtanke om orden helt enkelt. Jag hade en gång en flamma som kunde konsten, och han kom långt med mig. Mycket längre än vad jag hade planerat. Han kunde skriva mig till sängs på en liten sms-rad, eller två banne mig.

Undring: Är det för att orden ligger mig så varmt och viktigt om hjärtat?

Svar: Ja!

PS. Varmt välkomna till mitt nya, snodda inslag Veckans dikt i morgon!

Kommentarer
Postat av: loi

låter som det skrevs mitt i natten på fyllan ... ja det är avtändande i så fall ... ord är viktiga! en man eller kvinna måste kunna tänka kunna formulera sig på något vis ... fast stavfelen till trots så tänkte han ändå på dig ... xx

Postat av: Lotus

Man SKA sno. Känner mig glad över att jag är den du snor av =)

2009-01-08 @ 14:45:28
URL: http://kreckla.blogg.se/
Postat av: annalivet

Loi, Loi. Det var bara ett scenario, men det har i och för sig hänt liknande händelser tusen och åter tusen gånger. Fast just nu är det till och med alltför tunnsått med taffel-sms. Är man krank eller är man. Man = jag.

2009-01-08 @ 18:47:33
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback