Vad blir det till middag?

Jag har gått och blivit sinnesslö vad gäller middagsmat. Har inga idéer alls på vad jag ska bjuda mig själv på. Därför blev jag så glad ikväll när Linda Mc Cartney bjöd mig på mat. Bjöd och bjöd förresten. Den kostade 34.90 på daglivs. Linda & co tycker att det smakar allra bäst om man serverar ångkokt spenat med ett stänk av citron och rostade pinjenötter till. Jag följde hennes råd. Det tog det 35 minuter i ugnen för Macaroni & Cheddar Gratängen att bli färdig. Då passade jag på att raka benen samt hänga med tvättstugan.



Hur det smakade? Riktigt bra, och som ni ser får man med en liten autograf av Linda samt en nyckelhålsmärkning. Vilken är er bästa snabbmat?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin hjärtan duk du har!

min bästa snabbmat är den sambon lagar...

2009-02-12 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback