Måndagspoeten minns


Äntligen är den färdig! Den fina Berlin-samlingen där alla Miles Sebold-dikterna finns. Alla snälla människor som hjälpt till med projektet kan titta i sin mailkorg, för där ligger era egna exemplar av Does it matter in the Shadowlands? Den snygga framsidan har Aron P Lidström snidat ihop. Efter gråt och tandagnisslan tog Tooli tag i pdf-filandet. Jag lyckades inte trots flera timmars efterforskningar. Är det någon annan som är nyfiken och vill läsa storverket går det säkert att ordna.

Nu har jag frossa och ett ihållande illamående att tampas med. Vad är detta, jag som aldrig, aldrig är sjuk. Har krypit ner under dubbla täcken och tycker synd om mig själv. Antagligen är det falskt alarm.

Andra saker som måndagspoeten pysslat med idag;
  • pantat flaskor
  • lagat äcklig och bränd mat
  • dissat fika och promenad
  • glott på två avsnitt av Monk
  • letat fram gamla betyg

Kommentarer
Postat av: loi

grattis till avslutat projekt! mycket spännande. har skummat igenom och det är otroligt hur olika dikterna är ... märker hur jag själv alltid är för trogen orginalet ... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback