Dimmigt


Vaknade av att stan var full av dimma. Igår var det jag som var full. Var ute med vännerna och drack tusen glas vin, och lika många mellanöl. Märkte hur jag blev sådär jobbigt snackig, och omständig. På nattkröken vinglade jag hem och gjorde slut med Flingan. Tog bort honom som vän på facebook. Det kändes vemodigt men ack så rätt.

I dag har jag hängt med några andra fina vänner. Fikat och shoppat nattlinne bland annat. Nu är det en ensam hemmakväll. Fast helt alena är jag inte. Har sällsis med min favvodeckare Monk. I frysen finns B&J-glass som jag ska hugga in på när nachokoman släpper.


Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter som du har haft en hel kväll!

Vem är flingan?

B&J , mums!!!

2009-02-09 @ 08:49:46
Postat av: annalivet

Mia, vi tar det när vi ses... Vilken är din B&J-favorit förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback