Mauerpark und Morgenrot.

Idag har vi käkat brunch på kära Im Nu. På väg till marknaden i Mauerpark fyndade jag en kräkrosa draperad blåsa för 45 euro. Den kommer att bli min kommande festblåsa. På loppmarknaden handlade jag inget, tyvärr tyvärr. Därefter blev det finfint häng på fina puben Morgenrot där jag och Lotus blev lagom eftermiddagspåstrukna.

Numera packar vi ihop oss för att ha kvällen fri för Luciamarknad på Kulturbräurei och middag samman med vänner. Känner mig vemodig när jag tänker på hemvändandet.


Och poeisin blomstrar förstås! Kolla bara;

http://poesie.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Svinto

offattbart mysigt låter det!

2009-12-08 @ 01:04:03
Postat av: loi

härligt att läsa dina och lotus rapporter! hur ni är mitt uppe i det tillsammans! kulturen och orden och bara varandet i berlin. fantastiskt. hoppas du känner dig klar med man måste mötas. kul att att natalie fick vara med på resan också. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback